Sukuma Millennium Award – Konkurs na spot filmowy

Sukuma ogłasza konkurs na spot filmowy, koncentrujący się wokół tematu  zwalczania biedy na świecie. Najlepszy pomysł zostanie zrealizowany w formie kinowej z udziałem takich muzyków jak Gentelmen i Moby. Partnerami „Sukuma Millenium Award“ są TransFair i Oxfam. W Polsce wyłącznym partnerem inicjatywy jest Polska Zielona Sieć.

Sukuma Millennium Award” nie jest skierowana do profesjonalistów. Jej celem jest pobudzenie ludzi młodych do kreatywnego podejścia do tematyki Milenijnych Celów Rozwoju oraz sprawiedliwego handlu.
 
Twórca najlepszego pomysłu weźmie udział w profesjonalnej produkcji spotu filmowego i na wiosnę 2009 roku na uroczystej Gali wręczenia nagród otrzyma nagrodę filmową „Sukuma Millenium Award”.
 
Kulisy – Sieć wspierających osób
 
Albumy Mobiego sprzedają się na całym świecie w wielomilionowych egzemplarzach. Ma on także na swoim koncie muzykę do takich filmów jak Tożsamość Bourne’a i Niebiańska plaża. Gentleman jest jednym z nielicznych artystów Reggae uznanych na Jamajce. W 2003 roku artysta ten otrzymał niemiecką nagrodę muzyczną „Echo” a jego ostatni album „Another Intensity” odnosi aktualnie ogromny sukces w wielu krajach Europy. Moby i Gentelman będą wspierać realizację zwycięskiego spotu drugiej edycji „Sukumy Millenium Award”.
 
Głównym sponsorem projektu jest Dr. Hauschka Kosmetik – ekologiczne kosmetyki nietestowane na zwierzętach.
 
Jak się przyłączyć?
 
Każdy może się przyłączyć – wystarczy tylko opisać pomysł na spot filmowy za pośrednictwem wielojęzycznych stron internetowych www.sukuma.net na maksymalnie jednej stronie A4! Termin upływa 31.01.2009.
 
Więcej informacji także w języku polskim: www.sukuma.net
Data publikacji: 25 października 2008