Zrealizowane kampanie

Archiwum kampanii medialnych, edukacyjnych i promocyjnych zrealizowanych w ostatnich latach.

Kampanie zrealizowane w 2022 r.

  1. Miesiąc Fairtrade (12.04-15.05) – szereg działań skupiających się na tym, czym jest Fairtrade oraz dlaczego powinniśmy uwzględniać produkty z tym znakiem w naszych decyzjach zakupowych;

Kampanie zrealizowane w 2021 r.

  1. Miesiąc Fairtrade (12.04-12.05) – szereg działań skupiających się na tym, czym jest Fairtrade oraz dlaczego powinniśmy uwzględniać produkty z tym znakiem w naszych decyzjach zakupowych;
  2. Wybieram Fairtrade (1-30.09) – outdoorowa kampania wizerunkowa, której twarzami stali się Anita Włodarczyk oraz Marek Kamiński;
  3. Kalendarz Adwentowy Fairtrade (1-24.12) – połączenie edukacji na temat Fairtrade z możliwością codziennego wygrania nagród w postaci produktów z certyfikatem Fairtrade.