24 września 2021
Fairtrade i B Lab nawiązują partnerstwo na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju
B Lab i Fairtrade będą aktywnie rozwijać metody współpracy, które promują działania partnerów i interesariuszy organizacji jako część procesu realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.
czytaj więcej
22 września 2021
Fairtrade aktualizuje standard dotyczący kawy, tak by odpowiadał na wyzwania przyszłości
Zmiany w standardzie Fairtrade dotyczącym kawy odzwierciedlają większy nacisk na uczciwe praktyki handlowe, przestrzeganie praw człowieka oraz należytą staranność w zakresie dbałości o środowisko.
czytaj więcej
22 września 2021
Czy Polacy myślą o jutrze?
Zapraszamy na wydarzenie online inaugurujące inicjatywę „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele”, które odbędzie się w piątek 24 września w godz. 10:00 – 13:00.
czytaj więcej
20 września 2021
Spotkajmy się na targach BIOEXPO 2021
Trzy dni targów, dwie konferencje branżowe, pięć paneli tematycznych i blisko pięćdziesięciu ekspertów – Targi BIOEXPO to niepowtarzalna okazja do poznania i rozpoczęcia swojej drogi z produktami ekologicznymi.
czytaj więcej
14 września 2021
Fairtrade liderem działań na rzecz wyższych wynagrodzeń dla pracowników plantacji bananów
Wynagrodzenie minimalne Fairtrade, które weszło w życie w lipcu 2021 r., oznacza wzrost dochodów dla tysięcy pracowników zatrudnionych na plantacjach bananów.
czytaj więcej
13 września 2021
Targi Natura Food & beEco 2021
Już 17 września w Atlas Arenie w Łodzi rozpoczną się Targi Natura FOOD & beECO. W ramach targów szczególnie zapraszamy do udziału w Akademii Biokuriera.
czytaj więcej
13 września 2021
Wszystkie czekolady marki własnej Action będą miały certyfikat Fairtrade
Sieć sklepów Action nawiązuje współpracę z Fairtrade, aby uczynić własną markę czekolady bardziej zrównoważoną. Do końca 2023 roku wszystkie czekolady marki własnej będą miały certyfikat Fairtrade.
czytaj więcej
6 września 2021
W Polsce rośnie świadomość konsumentów na temat Fairtrade
W lutym i marcu 2021 roku GlobeScan przeprowadził globalne badanie konsumenckie na temat Fairtrade, z którego wynika, że 46% polskich konsumentów rozpoznaje znak FAIRTRADE. To o 12% więcej niż w 2018 r.
czytaj więcej
1 września 2021
Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają Fairtrade
Niemal połowa Polaków rozpoznaje znak Fairtrade, a 85% spośród nich ma do niego zaufanie. By jeszcze bardziej spopularyzować sposób na odpowiedzialne zakupy, rozpoczynamy kampanię wizerunkową „Wybieram Fairtrade”.
czytaj więcej